Încă firesc

Am descoperit acum o cântăreaţă britanică, Connie Talbot, în vârstă de 15 ani. Nu am reuşit să ascult toate melodiile (are deja vreo 4 albume) şi am citit foarte puţin despre viaţa ei ca să mă pronunţ în vreun fel publicitar sau conclusiv, dar am gasit două piese pe care le-a lansat la vârsta de 12 ani şi m-am bucurat că versurile transmit, slavă Domnului!, un mesaj frumos, sensibil şi, ceea ce este mai important, firesc pentru vârsta ei, pentru sufletul unui copil care trebuie să îşi trăiască o copilărie normală, fără ca simţurile, gândirea şi partea spirituală să fie infestate de mizeria lumii în decădere...
 
 
 
 
 
 
Find out what we're made of,
When we are called to help our friends in need.
 
în traducere literală:
 
Află din ceea ce eşti făcut/alcătuit,
Când suntem chemaţi să îi ajutăm pe cei în nevoie.
 
O altă melodie despre frumuseţea interioară, despre atracţia unui comportament la modă - întrebările vârstei - redescoperire:

Comentarii

Postări populare