Tânguirea Maicii Domnului - Iuliana Denisova




Corul monahiei Iuliana Denisova din Minsk interpretând Tânguirea Maicii Domnului,
compusă de dirijoarea însăşi.
O puteţi asculta de la minutul 1: 03: 50 ...
Deosebită este şi melodia de la minutul 57: 12!

 
  
"Astăzi, lângă Cruce, Preacurata Fecioară plâns tânguitor şi glas înduioşător aduce: O, Lumină strălucită, Zorii zilei veşnice, unde a apus frumuseţea cea neapusă a chipului Tău? Preabunule, Fiul meu, Milostive preadulce, unde este chipul mult dorit, preafrumoasă Lumina mea? O, Înţelepciune, Dulceaţa Bisericii, ce văd ochii mei: preaslăvită, înfricoşată vedere. O, Lumină Mare, preadulce Iisuse, unde s-a ascuns strălucirea Ta, Fiul meu preaiubit? Vai mie, Lumina mea, Iubitorule de oameni, cum Te voi vedea, Împărate Hristoase, pe cruce răstignit? O, soare preastrălucit, ascunde-ţi lumina ta, văzând pe al tău Ziditor cum pătimeşte pe nedrept. O, Iosife fericite, coboară trupul lui Iisus, pune-L în mormânt nou săpat în piatră. Unde-i chipul Tău preadulce, Iubitorule de oameni? Cum voi îngropa pe Fiul meu cel fără de moarte şi veşnic? Nu te tângui, Maica Mea, că voi învia din morţi. Te voi înălţa mai presus decât cele cereşti şi pământeşti. Înviază, Doamne, Fiul meu, din mormânt a treia zi, înalţă-Te la Tatăl în cer, Judecătorul pământului. Atunci toată făptura din cer şi pe pământ Ţi se va închina şi va proslăvi pe Împăratul şi Ziditorul." ("Tânguirea Născătoarei de Dumnezeu", traducere şi adaptare de Doina Costin)

Comentarii

Postări populare